Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare, respectiv O.U.G. 34/2014 ,renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Produsul va fi returnat in aceeasi stare in care a fost livrat,  cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si Certificatul de garantie in original.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Clientul este responsabil  pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea  valorii produsului  se va face in termen de maxim 14 zile din momentul primirii de catre Vânzător a notificării Cumpărătorului de denunțare unilaterală a contractului fara a se percepe comisioane suplimentare.

Renunțarea la cumpărare nu poate fi invocată in cazul:
– produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala.
– produselor software (sisteme de operare, aplicații, programe antivirus, jocuri, extensii de garantie etc), filmelor, produselor cu software preinstalat la care s-au creat conturi sau activat licente.
– produselor care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum.
– produselor care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice.
– Sisteme PC, laptopuri, ultrabookuri, servere cu sisteme de operare preinstalate, care au suferit modificari la sistemele de operare ce iar acestea nu se pot aduce la starea initiala (reinstalarea unor alte sisteme de operare, coruperea acestora din pricina utilizatorului)
– Telefoane mobile, smartphoneuri, tablete, sisteme de navigatie, mp3/4 playere, cd/dvd auto cu sistemele de operare schimbate fata de cele din fabrica (rootarea dispozitivelor – acest lucru contravine conditiilor de garantie ale producatorilor).
– Cartuse desigilate.
– Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate.
– Servere sau accesorii pentru acestea.
– Produse aduse pe comenzi speciale.
– Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2).
– Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma.

Toate solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia pe adresa de email office@topsistems.ro si vor primi raspuns in maxim 24-48 ore lucratoare cu detaliile necesare returului .

Nume client  :

Numar factura fiscala  :

Denumirea produsului (produselor) si cantitatea :

Contul IBAN  :

Alte mentiuni :

Garantia produselor

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul TOP SISTEMS S.R.L. prezentat in pagina de contact , prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea TOP SISTEMS S.R.L., expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Nemo. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorectesurse defecteprize fara impamantarepatrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselorconectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelorvirusarirescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

Consumabilele pentru imprimante (cartuse de cerneala, tonere, capete de printare, etc) au garantie DOAR IN CAZUL defectelor de fabricatie constatate la punerea in functiune. Pentru garantie, trebuie trimise retur in ambalajul original, cu copie de pe factura de achizitie si o pagina de test printata care sa ateste defectul

Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Departament service TOP SISTEMS SRL :

Adresa : str.Atelierelor, nr.5, Constanta

Telefon : 0241 694 020

E-mail : office@topsistems.ro

Program: Luni-Vineri 09-18

Meniu