Serviciul nostru de mentenanta IT include interventii de asistenta tehnica, prestabilite sau, la cerere, ori de cate ori este necesar.

Topsistems asigura mentenanta it pentru calculatoare, servere si retele informatice pe baza de abonament lunar (SLA – Service Level Agreement). Pentru fiecare client, efectuam o analiza detaliata a echipamentelor it de lucru, a functionalitatii sistemului informatic si a cerintelor companiei. Pe baza analizei, vom stabili cel mai bun abonament de mentenanta it care sa corespunda nevoilor reale din firma dvs.

Prin abonamentele noastre de mentenanta, Topsistems va ofera garantia unor servicii de calitate privind intretinerea echipamentelor dvs. IT.

MENTENANTA IT ASIGURA NIVELUL OPTIM DE FUNCTIONALITATE ECHIPAMENTELOR.

In 80% din cazuri echipamentele se strica pentru ca nu sunt verificate periodic. Ati putea prelungi viata echipamentelor cu minimum 1 an in conditiile unei mentenante IT corespunzatoare.

Noi ne ocupam de prevenirea si solutionarea tuturor acestor probleme care tind sa afecteze activitatea normala a companiei dvs. Firma noastra dispune de un personal calificat pentru astfel de situatii. In plus, pretul abonamentelor noastre, in marea majoritate a situatiilor, sunt mai mici decat in cazul in care ati angaja o singura persoana care sa se ocupe de aceste operatiuni.

AVANTAJELE INCHEIERII UNUI CONTRACT DE MENTENANTA IT

  • Ne ocupam de intretinerea intregii dvs. infrastructuri it cu costuri mai mici decat salariul unui singur angajat al departamentului it;
  • Colaborati cu o echipa pregatita, aflata oricand la dispozitia dvs.;
  • Timp de rezolvare garantat;
  • Timp de interventie garantat;
  • In urma actiunilor noastre permanente de monitorizare si backup, datele dvs. sunt in siguranta, riscul de a pierde informatii critice fiind mult diminuat;
  • Sunteti asigurat contractual, in cazul in care acestea au fost cauzate in urma unei interventiei noastre. Aceste situatii sunt situatii extrem de rare, insa, consideram ca partenerii nostri trebuie sa aiba garantia si siguranta unei lucrari de calitate, care sa nu implice costuri suplimentare neasteptate.

STRUCTURA SERVICIILOR NOASTRE DE MENTENANTA IT

  • Mentenanta IT predictiva consta in vizite periodice la sediul clientului, in urma carora vor fi efectuate revizii generale asupra echipamentelor IT in baza planului de revizii agreat de catre compania dvs. Scopul acestor revizii este de a preintampina posibile defectiuni;
  • Mentenanta IT corectiva consta in interventii la sediul clientului, ca urmare a semnalarii unei probleme de nefunctionare. Timpul de raspuns si de interventie este garantat.

SERVICII DE MENTENANTA IT HARDWARE

  • Diagnosticare si depanare defectiuni hardware;
  • Instalare componente noi si verificarea compatibilitatii acestora;
  • Curatarea interna de praf a calculatoarelor pentru preintampinarea defectiunilor;
  • Instalare echipamente periferice;
  • Update si opimizare BIOS
  • Testarea echipamentelor hardware.

Meniu